top of page

Create Your First Project

Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started

Fashion Week-vinduer til Arnold Busck Købmagergade

Projekttype

Grafisk Design

Dato

2018

Placering

København

Arnold Busck satte fokus på Fashion Week, ved at vise nogle af nøgle aktørerne til Fashion Week, som også har udgivet bøger. Ideen var, at være relevante i ugen, samtidig med at sælge masser af coffee table books.

Marketing Manager: Kenneth Emdal
Grafisk Designer: Lasse Vestergård Hultén
Visual Merchandiser: Marie-Louise Warley Kjær

Billeder taget af Arnold Busck

Inspireret? Kontakt Hultén, hvis du vil høre mere om dine muligheder.

Hulten_Accent_Green@4x-8.png

Lasse V. Hultén er creative director og freelance grafisk designer i Hultén, som er et lille branding- og grafisk designstudie i Gilleleje, der kan løse store kommunikationsopgaver for ambitiøse brands. Hultén fungerer både som en forlængelse af etablerede marketingafdelinger, der løbende producerer kampagner og marketingmateriale, eller som brandingbureau, når der skal bygges et nyt brand fra bunden, eller rebrandes til næste fase af vækstrejsen.

  • Instagram
  • LinkedIn
DetKreativeBrief_bred_layers.gif

Hvor får du din inspiration fra? Det Kreative Brief er en regelmæssig e-mail, der fejrer det bedste kreative arbejde fra danske freelancere og bureauer, taler om det, der rør sig i den kreative branche, og giver dig et kreativt indspark og opmuntring i din hverdag.

© 2025 | HULTÉN

 

Kastanie Alle 20

3250 Gilleleje

Danmark

CVR 34013837​

 

Privatlivspolitik

Forretningsbetingelser

bottom of page